Hjelp meg

Når det plutselig skjer noe på veien, er gode råd dyre. Vi har samlet noen av våre beste tips dersom det oppstår noe uventet.

Filtrer per kategori

Artikler omhjelp meg

Følg boka når du reparerer bilen etter skade

I snitt bulker nordmenn hvert niende år og når uhellet først er ute, er det viktig at reparasjonen av bilen din skjer av en Skadespesialist. Med dagens teknologiske utvikling er det stadig mer utfordrende å reparere biler og da er det viktig at det skjer «etter boka».

Ett nummer å ringe for kundesenteret på skade

For å gjøre det enkelt for deg som kunde har nå alle Møller Bil forhandlere i Norge fått et felles kundesenter på bilskade. Uansett hvor i landet du er kan du ringe Møller Bil sitt kundesenter for skade. De kan se ledig kapasitet og vil rute deg til ditt nærmeste skadeverksted.

Her fylles det 95 oktan E10 på en bil.
Sjekk om bilen din tåler den nye bensinen

Landets bensinstasjoner har introdusert en ny type bensin med høyere andel bioetanol. Mange bileiere er nå usikre på om de kan bruke den nye bensinblandingen. Les alt du trenger å vite om E10 bensin og om bilen din kan bruke den eller ikke.

Effektiv skadehåndtering med digital skadetaksering

Når uhellet først er ute er vi i Møller Bil opptatt av at det skal være lett for deg å få reparert skaden. Digital skadetaksering bidrar til en rask, effektiv og trygg håndtering.

Lyser varsellampene i bilen - hva betyr de?

Varsellampene i bilen er en måte å gi deg beskjed om potensielle feil og andre ting du bør være oppmerksom på. Her får du en oversikt over hva de ulike varsellampene betyr og hva du må gjøre når de lyser.