
Takserer Tommy Nergård.
Når uhellet først er ute er vi i Møller Bil opptatt av at det skal være lett for deg å få reparert skaden. Digital skadetaksering bidrar til en rask, effektiv og trygg håndtering.
Trange parkeringshus, skarpe hjørner og andre uforutsette farer kan dessverre sette spor på bilen din. Vi i Møller Bil har full forståelse for at det er kjedelig når uhellet oppstår, og at du er nødt til å sende bilen din på verksted. Derfor ønsker vi å tilby deg en rask, effektiv og god skadehåndtering, slik at du kan legge saken bak deg så fort som mulig.
Det har aldri vært enklere å rapportere en skade hos oss. I Bilhold-appen eller på mollerbil.no, får du tilgang til din kundeportal. Her er kan du be om en digital skadetaksering av bilen din ved å følge noen få, enkle steg (se også video lenger ned):
Etter å ha mottatt din henvendelse, vil skadeverkstedet kontakte deg i løpet av neste virkedag for å avtale hva som skal gjøres med bilen. Da vil du samtidig få et estimat på hva dette vil koste deg.
Takserer Tommy Nergård.
- Vi har tett dialog med forsikringsselskapene og kan ofte med bilder gi et godt estimat på hva skaden vil koste. Hvis det er stor usikkerhet vil vi kalle deg inn på en takst på et av skadesentrene våre, sier takserer Tommy Nergård og presiserer:
Den digitale skadetakseringen skal være enklest mulig for kunden, og å legge best mulig til rette for at skaden blir håndtert på en effektiv og lettvint måte.
På dagen for verksted besøk leverer du bilen som avtalt, henter ut leiebil hvis det er behov for det, og kan være trygg på at bilen din er i de beste hender.
Her kan du laste ned skademeldingsskjema