
Mia Sofie Lund på skadesenteret vårt på Romerike er en av våre skadespesialister.
I snitt bulker nordmenn hvert niende år og når uhellet først er ute, er det viktig at reparasjonen av bilen din skjer av en Skadespesialist. Med dagens teknologiske utvikling er det stadig mer utfordrende å reparere biler og da er det viktig at det skjer «etter boka».
Hvert år reparerer Møller Bils skadesentre tusenvis av biler. Det kan være alt fra én ripe i lakken til større karroseriskader etter en krasj. Felles for de alle er at skadereperasjonen skjer etter bilprodusentens strenge krav hvor sikkerhet og trygghet er første prioritet.
- Hos oss er bilen din godt ivaretatt av dyktige medarbeidere innenfor karroseri- og lakkarbeid. Benytter du oss kan du føle deg trygg på at du bevarer bilens driftssikkerhet og annenhåndsverdi, forteller Morten Dyrøy, daglig leder hos Møller Bil Skadesenter i Bergen.
Har du fått en liten ripe hjelper vi deg gjerne"Vi garanterer at bilen din er like trygg som før uhellet."
Alle Møller Bils skadesentre er sertifisert som Skadespesialist av Volkswagen AG - som blant annet står bak bilmerkene Volkswagen, Audi og ŠKODA. Det vil si at bilen repareres etter fabrikkens spesifikasjoner.
Mia Sofie Lund på skadesenteret vårt på Romerike er en av våre skadespesialister.
- For å kunne bruke denne sertifiseringen må vi dokumentere høy kvalitet og standard som revideres årlig. Alle som er Skadespesialist gjennomfører kurs på eksisterende og nye bilmodeller for å holde seg oppdatert på den nyeste teknikken. Verkstedene benytter kun verktøy og utstyr som er godkjent av Volkswagen AG. Det er også strenge krav til helse, miljø og sikkerhet. Og alt dette kommer kunden til gode, forteller Dyrøy.
Etter endt skadereparasjon samles all dokumentasjon omkring reparasjonsmetoden som viser hvordan arbeidet er utført på din bil. Det har stor verdi om det skulle oppstå utfordringer senere.
De nyeste bilmodellene på markedet er fulle av avanserte hjelpemidler som kan både styre og bremse bilen for deg, samt hjelpe deg med parkeringen.
Morten Dyrøy, daglig leder hos Møller Bil Skadesenter i Bergen.
- Når disse radarene og sensorene får en skade må de justeres og kalibreres. Det krever helt spesielt utstyr som få har. Selv lakktykkelsen må også være helt riktig for at disse skal fungere, forteller Dyrøy til slutt.
Ta bilde av skaden og legg den inn i vår digitale løsning, så tar vi kontakt med deg