Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Fortsetter du å benytte dette nettstedet aksepterer du bruk av våre informasjonskapsler. Du kan endre dette i dine innstillinger for nettleseren. Les mer om informasjonskapsler.

Viktig informasjon til våre kunder

Det er utfordrende tider for hele verdenssamfunnet, i møte med koronaviruset som har snudd også den norske hverdagen på hodet. Vi må ta vare på hverandre i denne tiden, og vi har alle et felles ansvar for å redusere spredning av smitte. Her finner du informasjon om hvordan vi best tilrettelegger for deg og alle våre kunder gjennom en krevende tid.

Våre forhandlere har vanlige åpningstider, og opererer i tråd med alle retningslinjer fra myndighetene.
Produksjonen av nye biler ble i en periode påvirket av produksjonsopphold hos våre merkefabrikker. Nå er aktiviteten i gang på våre fabrikker over hele Europa, og nye biler sendes til Norge fortløpende.

Våre biler har hele tiden blitt utlevert som vanlig til kunder.

 

Redusere smittefare 

Som kunde kan du være helt trygg på at vi har tatt solide grep som reduserer smittefare og behovet for fysisk kontakt hos våre forhandlere. Noen av disse tiltakene er:

Vi har iverksatt økt renhold på alle våre anlegg, og desinfiserende tiltak på særlig utsatte soner (som toaletter, dørhåndtak, m.m.)

Vi rengjør berøringsflater og utstillingsbiler hyppigere og grundigere enn vanlig.
Våre ansatte bruker hansker når vi håndterer kundebiler.

Prøvekjøring og gjennomføring av service på biler er fortsatt fullt mulig og vi har innført følgende tiltak for å gjøre ditt besøk til en trygg opplevelse:

  • Vi er ekstra grundige med renhold av våre biler og bruker hansker når vi håndterer kundebiler.
  • Vi desinfiserer/rengjør alle biler grundig etter hver prøvekjøring, prøvesitting og verkstedgjennomgang.
  • Vi desinfiserer/rengjør dørhåndtak, ratt, girkule, sikkerhetsseler, skjerm og nøkler.
  • Våre selgere og kundebehandlere setter seg ikke i bilen sammen med kunden, men holder behørig avstand.

Vi tilbyr digital bestilling av verkstedtjenester på mittbilhold.no, nøkkelautomat eller nøkkelinnkast, og e-signering av avtaler, tre av flere tiltak som gjør at vi kan unngå all fysisk kontakt.

Ansatte som kan være utsatt for smittefare, eller har symptomer som kan tyde på smitte, møter ikke på jobb.

Vi ber alle våre kunder om å ha lav terskel for å utsette besøk på våre anlegg ved dårlig form, eller mistanke om smittefare. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.
Vi har ingen fellesmåltider eller buffet i denne perioden, for å unngå den smitterisikoen dette kan innebære

Vi er tilgjengelige på telefon, sms og epost, slik at kommunikasjonen med oss kan opprettholdes nesten som vanlig for de som ikke har anledning til å besøke oss.

Du er hjertelig velkommen på besøk hos oss, og kan altså være helt trygg på at vi tar ansvar for å redusere smittefare i våre anlegg.

Holder avstand

Her er noen av de tingene kundene våre lurer på for tiden:

Påvirker situasjonen priser og leveringstider på biler?

Vi har biler tilgjengelig for rask utlevering, med prisgaranti. Endringer i valutakurser kan på sikt påvirke bilpriser, særlig i urolige tider.

Jeg har bestilt bil, påvirker dette produksjonen eller utleveringen av min bil?

Ta kontakt med oss, så sjekker vi status for din bilbestilling. Vi tilrettelegger utleveringen av biler til kunder og er fleksible for å løse situasjoner med hjemmekarantene eller annet som gjør det praktisk vanskelig å gjennomføre som først planlagt.

Jeg har bestilt time på verksted – men har ikke mulighet til å møte som avtalt. Hva gjør jeg?

Ring oss eller send en epost, så følger vi deg opp med forslag til hvordan vi løser dette så fleksibelt og greit som mulig.

Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan bidra med fremover.