Digitalt verkstedbesøk - Slik foregår det

Ved et verkstedbesøk hos oss vil du kunne velge å utføre bestillingen din digitalt og motta informasjon underveis via SMS og e-post. Dersom vi oppdager behov og utbedringer utover det vi allerede har avtalt, kan du hos utvalgte forhandlere få informasjon tilsendt på SMS og e-post som du kan bekrefte eller avslå.

Slik foregår det

Bestille verkstedtime

Du kan bestille time gjennom vår digitale verkstedkalender
mittbilhold.no, Bilhold appen, eller ved å ringe oss. Ha klar kilometerstanden og registreringsnummeret ved bestilling.

Etter bestillingen er gjort vil du motta en SMS fra Møller Bil for signering av vår avtale og tilhørende pris. Det er viktig at du har signert avtalen i forkant slik at vi kan starte arbeidet på bilen.

Lever bilen på verksted

I en travel hverdag er det ikke alltid like lett å finne tid til et verkstedsbesøk. Med våre døgnåpne selvbetjeningsautomater kan du levere nøkkel når det passer deg. Slik bruker du våre selvbetjeningsautomater.

Når bilen er inne på verkstedet

Under verkstedbesøket vil vi kontrollere deler som er utsatt for
slitasje. Dersom vi oppdager noen anbefalte utbedringer, vil du
motta en SMS og en e-post. Ved å benytte linken i meldingen vil du
kunne bekrefte eller avslå anbefalte utbedringer for dette besøket.

Hent bilen når det passer deg

Du mottar en SMS fra oss når bilen din er ferdig med informasjon om hvilken selvbetjeningsautomat nøkkelen ligger i, link til betaling og åpning av luke samt hvor bilen din er parkert.

Du kan betale med bankkort, Vipps, Apple Pay eller faktura. Slik bruker du våre selvbetjeningsautomater.

Gi oss gjerne en tilbakemelding ved innlevering om du ønsker å hente bilen når det passer deg!