Ett nummer å ringe for kundesenteret på skade

For å gjøre det enkelt for deg som kunde har nå alle Møller Bil forhandlere i Norge fått et felles kundesenter på bilskade. Uansett hvor i landet du er kan du ringe Møller Bil sitt kundesenter for skade. De kan se ledig kapasitet og vil rute deg til ditt nærmeste skadeverksted.

Landsdekkende kundesenter for skade

Rask og personlig kontakt med kundene

Elisabeth Granaas er leder for teamet på kundesenteret. Hun forteller at de får mye skryt fra kundene som ringer inn. De melder at de kommer raskt og enkelt gjennom og får den hjelpen de trenger.

- Det er veldig hyggelig å kunne bistå våre kunder i en slik situasjon når uhellet har skjedd. Når det kommer til skade er det faktisk mange som liker å kunne snakke med noen fremfor å booke en reparasjon på nett, forteller hun.

For mange er det første gang de opplever en skade og det å få rask og effektiv veiledning hjelper da ofte når skaden først oppstår.

- Vi booker kunden raskt inn på det Skadesenteret som ligger nærmest hjemmeadresse, jobb eller der hvor skaden har oppstått. Dette blir vi enig med kundene om, legger hun til.

Kjempeimponert over effektiviteten

Arild Mikal Hem er en av de som har vært i kontakt med vårt felles kundesenter på skade og for hans del, Skadesenteret på Rud.

- Jeg er utrolig fornøyd med effektiviteten i hele prosessen, sier Arild når vi snakker med han på telefon.

Arild Mikal Hem er fornøyd med effektiviteten og kundesenteret vårt på skade.

Arild ble rygget inn i på parkeringsplassen på CC Vest i Bærum. Noe som er ganske surt når det skjer en skade som ikke er din skyld, forteller han. Han dro hjem, sendte inn skadeskjema på sidene til IF og ble der raskt anbefalt noen skadesentre.  

Han har flere ganger vært i kontakt med Møller Bil på Rud og var ikke i tvil om hvem han skulle velge. Arild kontaktet da vårt felles kundesenter på skade. 

Jeg er svært fornøyd med oppfølgingen derfra. Blide og imøtekommende folk som gjerne vil hjelpe deg. Jeg fikk time allerede dagen etter.

Resultatet er en positiv kundeopplevelse

På Møller Bil Skadesenter i Trondheim er leder Morten Johansen veldig fornøyd med det nye kundesenteret.

Morten Johansen hos Møller Bil i Trondheim er strålende fornøyd med kundesenteret.

- Dette har blitt en veldig forbedring for oss og for kundene. Kundene vil alltid få svar når de henvender seg til oss – og slipper sitte lenge å vente i telefonen. På en profesjonell og god måte får de hjelp til å bli loset gjennom skadeprosessen, samt få svar på det de måtte lure på.

- Det gir oss også bedre tid lokalt til å gjøre bedre oppfølgingsarbeid underveis samt ha bedre tid til kunde over disk. Alt i alt en flott løsning for alle sammen, forteller han.

Landsdekkende kundesenter for skade

Relaterte artikler